Merhabalar,
Sütü sağdıktan sonra buzdolabına koyup sonra buzluğa atabilir miyiz?
Ya da Aynı gün sağdıklarımızı birleştirebilir miyiz?
Örneğin emzirdikten sonra sağdığımda ancak 30-40 ml geliyor bebeğim şu an 60-70 arası yiyor. Birleştrime yapabilir miyim