Ben oğluma çok yapardım kek.
Tam buğday unu ve keçi boynuzu unu ile olgunlaşmış muzlarla muffin veya tencerede fincan kek yapardım. İçerisinde şeker vs kullanmazdım. Mis gibi de olurdu.
Hatta tencerede yaptığım fincan içindeki keki eşim bile severdi çocuğun keklerini yer bitirirdi.
Dışarı çıkacağımız zaman özellikle yapardım ara öğün olsun atıştırsın yolluk gibi oyalasın yesin diye.
Şimdi kızım var bir de maalesef ona yapamıyorum vaktim olmadığından evde kendimize yaptığım kekten poğaçadan yiyor. Ama poğaçalarımızı zaten tam buğday unuyla yapıyorum yine oldukça sağlıklı oluyor.
İlk çocuğa vakit olduğunda daha özenli ve dikkatli oluyoruz malum😬💁🏻♀️