lolaa Rabia06_ 18 aya kadar normal diyolar,bebeğim 10 ay 18 günlük 3 gün önce çıkardı ilk dişini ve üç aylıktan bu yana salya huzursuzlukla boğuşuyoruz.damaklarda beyazlaşma kabarma varmı
Rabia_00 Rabia06_ postunuzu yeni görüyorum doktora sordunuz mu merak ediyorum benim oğlum da 17 aylık hala 6 dişi var 4 ay önce çıktı o son dişi de çok geciktiğini düşünüyorum
Rabia06_ lolaa damaklarda diş yerleri var şiş ama çıkacağı yer kıpkırmızı sanki acıyo gibi eli sürekli ağzında
lolaa Rabia06_ ozaman yakındır,uykularda ciddi sorun oluyo sürekli uyanma iştahsızlık vesaire.geçen sabah ben gördüğümde inanamadım, zeytinyağı ile karanfil yağını karıştır lütfen,çok işe yarar…
Rabia06_ Rabia_00 hayır sabt bir doktorum yok fakat instadaki Dr kara sordum genetik olduğunu söyledi diş çıkartmanın