Doktorum bana 40+20 normal demişti. 60 gün sonra da bitmeyince kontrole gittim. Doğum kontrol hapı verdi kanamayı kesmek için. O da işe yaramadı. 80. Günümde devam ediyordu artık vücudumun kansız kalmasından korktuğun için başka doktora gittim. O da myom olduğunu söyledi. Başka bir ilaca başlamıştı. Eğer kesilmezse parça alınması lazım dedi. 15 gündür kesilmişti bugün yine başladı. 60 güne kadar bekle sonra mutlaka doktora görün devam ederse.