[silindi] Bebegim meme reddi yapiyor sütümü sagdim vermeye çalıştım genzine kaçıyor yada ögürüyor bunun bi yöntemi var mi?
BarlasMomm [silindi] agzinin kenarindan vericeksiniz yatirir pozisyonda degilde biraz destekle kafasini hafif yukarda tutun genzine kacmasin
Hatice232017 [silindi] bebedor damaklı biberon başlığı 0.6 aylık bide 6 aylıktan sonrası için başlık var bebeğiniz kaç aylıksa ona göre almanızı tavsiye ederim kolay bulunmuyor ama trendyoldada var..oğlum normal biberon yüzünden meme reddi yapti zar zor onu geri emzirdik ama doymuyordu bu başlık hayatımı kurtardı hem mama hem emzirmeye devam ettim hiçbir sorun yaşamadık
Sevensevilen [silindi] vermem gerektiğinde elime steril eldiven giydim serçe parmağımı tersten ağzına soktum yandan şırıngayı yavaş yavaş sıktım bu şekilde emerek içti İnşallah en kısa sürede atlatırsınız
Hatice232017 [silindi] hayır öncelikle pes etmedim sürekli ağzına kattım memesini agzimizi oynattik bir şekilde ikna oldu ama sürekli emmek istiyordu o yüzden hem meme hem mama verdim.bu dediğim başlık meme ucu gibi kavradigi için ayırt edemedi. Emzirmeye devam edin ağzınızı emiyormuş gibi yapıp sesler çıkarın hiç pes etmeyin en sonunda emmek zorunda kalacak.