Bebeğim 1 ay erken doğduğu için zaten çok zor emdi yaklaşık 40 gün uğraştım sonra tam düzeldi derken 2. Ve 4. Ay ay biberona alıştığı için bıraktı, süt kaşığı ile alıştırdım. Şimdi 5ay 5 günlük iki kere biberon vermek durumunda kaldım hemen gene memeyi bıraktı. Hayatımda emzik biberon ve süt kaşığını bu kadar seven bebek görmedim anında bırakıyor. Şu an gece emiyor ve uyandığında hafif emzirenilirsem ne ala iyice uyanırsa asla emmiyor dili ile itip tükürüyor bi de gülüyor. Tekrar strese girmeye başladım süt sağ ver çok zor oluyor etrafımdakiler kaşıkla ben verirken döküyor die hemen biberon ver die beni daha da sinirlendiriyorlar. Bu süreci yaşan var mı ne kadar sürede geçti sizin?