bsraoyku Güzel anneler 4 aylık bebeğim var ama sanki beni tanımıyor herkeste duruyor hiç tanımadağı birine bile gülüyor ben gidince aramıyor bu normal mi sizinkiler de böylemi
Pateteslimanti Benim bebeğim 4 ay 24 günlük herkese güler herkese gider ama kalabalıkta gözü beni arar görürse beni heyecanlanır agular atılır ama ağlamaz beni isteyip kimsenin kucağında ve herkese güler