Tomyris bizimki de 5.ayda çıktı ilk dişi sandım 3.4. Aylarda başlamıştı sancıları , ben o zamanlar bir şey kullanmamıştım bilmiyordum yani diş çıkardığını bir baktım çıktım , tedagil diş granürü var toz şeklinde rahatlatıyor ama kaçıncı aydan itibaren bilmiyorum canım