Kızlar merhabalar bel göbek bölgem doğum sonrası saldı kendini yani o ince belim gitti kütük görüntülü oldu . Şu sıralar güzellik salonlarının storyyni görüyorum işte 5!-9 seansa inceldi 5-10 cm diyor çok yaptırmak istiyorum ama eminde olamadım. Hiç yaptıran var mi . Emzirme dönemindeyim diyet yapayım diyorum yapamıyorum hemen acıkıyorum bu yöntem işe yarar mı