Merhaba kızlar 17 günlük oğlum var kolik bir bebek sanırım sallamaya alıstırdım saklamadan uyumuyor sallamyı bırakınca tekrar uyuyor bundan nasıl vazgecirebilirm biliyorm çok küçük daha önlemimi almak istiyorum yoksa ileride çok zorlanacağım şuan kayınvalidemin yanındayım o yardımcı oluyor ama kendi evime gittiğimde tek kalacağim sallamak çok zor olacak bu konuda fikirlerinize ihtiyacım var