Anneler lütfen dikakt edin yavrularınıza şuan bile elim ayağım titriyor yazarken 2 gün önce görümcemlerin evindeykik kayın validem akide şekeri almıştı kaç paket işte çocukları ve torunları için yemek Faslı oldu yedik sonra çayi falan getirdiler bende ozaman orucluydum bide burnum kırık onun ağrısına dayanamıyorum biraz kafamı koltuğa koydum kızım 3 tane akide şekeri almış ağzına atmış kimse farkında değil bende ağrıdan kafamı kaldıramadim sonra kızim ağlamaya başladı ve nefesi kesildi şeker boğazında kaldı ben ağlamaktan helak oldum kucağıma alıp ta çıkaramadım birini çıkardıkta biri kalıyordu ensonda ağzından köpük geldi tamam dedim öldü kızım çok şükür eşimin yeğeni aldı kucağına sert bı şekilde sırtına vurdu ve karın boşluğuna baskı yaptı çıktı şeker ben ölüp ölüp dirildim çok korktum Allah’ım kimseye yaşatmasın bu olayı çok suçladım kendimi ben niye kafamı koltuğa koydum niye hiçbir şey yapamadım 😓 lütfen ne olursa olsun evlatlarınız birşey yerken yanında olun 5 saniye ayrılmayın uzun oldu hakkınızı helal edin içimi dökmek istedim