bibloblog Süt korur diye bir şey yok maalesef. Hurafe onlar doktorlarda böyle bir şey söylemiyor siz yanlış anlamışsınız doğumdan hemen sonra hormonlar normalde dönmez rahmin eski haline dönmesi için ortalama 40 gün geçmesi gerekiyor ama benimki 20 günde normal haline döner sizinki 60 günde.. bunu asla bilemezsiniz. Bebeğini hiç emziremeyen sütü olmayan anneler var sizin mantığınızla baktığınızda onları koruyacak bir şey var mı? Hayır yok o zaman onlar hemen hamile kalır… Süt korumaz güzel anne ☺️ Emzirmeyen veya emziren tüm anneler hormonlar düzene girdiğinde, rahim normale döndüğünde hamile kalabilirler. Bebeğini emziren ama adet gören kişide tekrar hamile kalabilir bebeğini emzirmeyen ama daha adet görmemiş kişilerde hamile kalabilir ☺️ Siz korunuyormuşsunuz zaten bence endişe etmeyin hormonlar öyle bir anda düzene girmiyor ☺️ Sizin yorgunluktan uykusuzluktan basınız donuyor olabilir mi ya da bir değerlerinize baktırın isterseniz vitamin eksikliği olabilir.. Korunuyoruz dediğiniz için söylüyorum bunları