kızlar merhaba gece uykusu sıfır olan bebegim (5ay 19günlük) için çayı aldım ama kendim mi kullansam direkt ona mi versem hangisi dogru olur bilemedim size danişmak istiyorum. kullanan var mı aramızda siz mi iciyorsunuz, bebek mi?
ve ölçü olarak nasıl yapıyorsunuz acaba yardımcı olur musunuz bana? :)