aselinannesiii_ Merhabalar kızımın ağzında pamukçuk vardı geçti ama kullandığımız kremden sonra geçti bende kullandm o zaman göğüslereme ama aradan zaman geçti şuanda yara gibi olmuş emmekten değil belli kaşınıyor ve yara napabilirim başına gelen var mı
Izel45 aselinannesiii_ eğer pamukcuk olduğundan eminsen bir su bardağı temiz suya bir tatlı kaşığı karbonat karıştır steril bir gazlı bezle dilini ağzını temizle aynı zamanda göğsüne de kullan ben en çok onda fayda gördüm umarım sende de ise yarar
aselinannesiii_ Izel45 pamukçuk geçti kızımda doktorum verdiği kremle o kremi banada sür dedi sürdğm ama şuanda ondan mı yoksa sonrasındamı gelişti anlamadım yara olmuş
Kaderr_r Benim bebeğimde de pamukcuk vardı bana da geçti doktor damla verdi ve hametan sürüyorum düzeliyor gibi
Izel45 aselinannesiii_ o konuda bilgim yok maalesef tecrübem sadece pamukcuga kadar ama duyduğum kadarıyla ne kadar doğru pamukcugun ilerisi yara gibi oluyor ve emmekte bile güçlük çektiğini bebegin duymuştum