oykumoms kızılı üniversite zamanlarımda kullanmıştım bakımı zor bi renk bence. Dip boyası istiyor sürekli ve çok akıyordu. Sonra saçımın doğalı gelene kadar bekledim üstüne ombre yaptırdım kafam rahat😀 ombre yaptırırken de diplere yaptırmıyorum dip gelmiş gelmemiş derdim olmuyor 😀