Ardenylcnky Kızlar daha öncede bi post açmıştım bebeğim sarılık Oldu diye bugün tekrar kontrolümüz vardı anne sütü sarılığı çıktı değerleri düşük kiloda alıyor memeyi bıraktırmaya gerek yok dedi doktor sütün yaramasaydı bıraktırırdım dedi yüzünden gözünden geçmiyor sarı ne zaman geçer bilgisi olan var mı