Azra41 Slm anneler acemiyim kizcem ilk defa yeşilimsi renkte kaka yaptı netten baktım normal sayılıyor bilginiz var mı acaba ? Doktorumuza pazartesi yada salı gidicez bu arada sadece emziriyorum
Mrt06 Azra41 bızde 4aylık olduk yaklaşık bir hafta öyle yaptı sonra geçti ya üşütmüşsün yada yediğinden dir dediler doktora götürmedik geçti bidaha olmadı
Oznctrhn Benimde öyle olmuştu canıım çok fazla demir yüklü beslenmişsen olur bebekte bi sıkıntı yook ☺️
Azra41 Mrt06 bilmyrm ki bugün başladı anneme geldim temizlik vs yaptım çok soğukta kaldım belkide usutmusumdur çünkü ameliyat yerimd sizliyor 🥺 kötü bişey olmasın da ..