Kuzeymomss Kreması sosu hamuru vs yapmam da sıkıntı yok ama asla düzgün yuvarlak bir şekil veremiyorum. Bir aparatı mı var ya da evde ne ile düzgün şekil verebilirim acaba?
whitechocolatemochaa Kuzeymomss tatlı kaşığıyla döküyorum ben şeklin bi önemi yok ki kabarınca düzeliyo zaten bide çikolatanın altında kalıyo sonuçta
Tweetyy Kuzeymomss iki tane tatlı kaşığıyla yapıyorum. Ben Dr ouetker in hazır profiterol paketiyle yapıyorum bide mis gibi oluyor 😁 evde kendim yaptım bide kere yumurta koktu çok 🥲
Kuzeymomss whitechocolatemochaa evet doğru diyorsunuz bende kaşıkla yapıyorum ama yamuk oluyor. İstiyorum top gibi olsun ama yok 😂
Kuzeymomss Tweetyy bende tatlı kaşığı ile yapıyorum ama yamuk oluyor 😂 ay evet o da çok kolaylık ve çok güzel oluyor
Tweetyy Kuzeymomss pişince düzeliyo ama ya Yine yamuk oluyo tabi. Kaşıkları yağa batırıp yapabilirsin bak o zaman daha düzgün şekilli oluyor
Kuzeymomss Tweetyy ay şekli çok daha iyi oldu ama bu sefer de büyük yapmışım 😂 birdahaki sefer daha küçülterek yapacağım inşallah. Bu arada teşekkür ederim 🌸
Zumra01 Elini yaglayip yuvarlayip koyabilirsin ben o sekilde yapiyorum sekilleride gayet guzel oluyor