Deletedmom_12 canım bak bende zeytinyağından çok memnun kaldım ..ilk günlerde göğsüm çok kötü yara olmuştu diye gece uyumadan önce zeytinyağı sürüyordum göğsüme kızım zeytinyağını sütle birlikte emip çekiyordu o günlerde çok rahat uyuyorduk ..Ben zeytinyağına bi süreliğine ara verdim çünkü göğüs ucum çok küçük olduğu için zeytinyağı sürünce bebeğin ağzından memem kayıyordu ve tutmakta zorluk çekiyordu diye bi süre sürmedim ..şimdi yavaş yavaş göğüs ucum çıkıyor tekrardan süreceğim