Merhabalar, 2022 yılı öğrenci affına başvuru yapmadım. Sanıyorum 2 seneye kadar tekrar çıkar. Bir arkadaşım da 2013 yılında kaydını kendi isteği ile sildirmişti. Şimdi sorum şu; kendi isteği ile sildirse bile olası bir öğrenci affından yararlanabilecek mi? Bilgisi olanlar yardımcı olursa çok sevinirim