Kızlar merhaba. 18aylık kızım var. Daha önce de iştahsızlığı oluyordu ama hastalık ya da diş döneminde oluyordu o süre geçince düzeliyordu. Şimdi hiç bi şey yok 1 ay oldu yemek yemiyor. Yediği tek şey kaşık mama bi de bebe bisküvisi. Kahvaltı öğünü hep çok güzeldi tıka basa yiyordu kahvaltı da kesildi. Neden böyle oldu acaba başına gelen var mı? Zorlamak istemiyorum bi kaç kaşık alıyor bırakıyor. 9aylıkken kendi yemeye başladı artık kendi de yemiyor. Acaba çiğnemeyi mi sevmiyor diyorum. Türlü türlü şey geçiyor aklımdan valla yemeyen çocuk ne zor. Bu zamana kadar öyle böyle yiyen çocuk şimdi ne oldu da hepten kesildi anlayamıyorum. Mama diyor bi umut götürüyorum iki kaşık alıyor devamı yok zorlamıyorum kaldırıyorum 10dk geçmiyor bi daha mama diyor götürüyorum yemiyor kaldırıyorum bi daha mama. Yatana kadar hep böyle. Kilosu da az 9.5 kilo. İçim sıkılıyor yemedikçe