Arkadaşlar kızım iki yaşına girdi, doğdu doğalı memede uyur hemde memede nini söyleyerek ve kucağımda sallayarak aynı anda bu şekilde yarım saate vs uyur tamamen meme uyku ilişkisi var. Gündüzde sıkıldıkça memede emer. Uyanır yarım saat meme keyfi yapar. Ama artık çok yoruldum gece 5 kere kalkmaktan sürekli meme etmekten. Ve karar verdim ayırcam diye ki zaten 2 yaşı doldu. Bir haftadır kızım memede artık süt bitiyor artık meme emeyeceksin büyüdün. Memede emerek uyumucaz gibi gibi konuşmalar az çok yaptım ve hedeflediğim sonlandırma gününe dün sabah geldim. Dün sabah emzirdim anlattım sonra oyun vs derken öğle uykusuna kadar meme istemedi öğle uykusunda aldım hikaye kitabını bebeğini vs hadi gel sallayalım dedim ama mümkünmü hayır memeye sirnasti kızım meme de süt bitmiş az kalmış oda acıymış emmek istemisin dedim istemedi ama o zamandan beri uykuya dalmak mümkün değil. Öğle uykusu uyumadan durmayan kızım dün uyumadı ve gece 10da tüm uğraşlar boşa çıktı ne yapsam etsem uyumadı etmekte istemiyor ama uyuyamıyorum kuzum. En son çarşafla salladık sonra kucağıma aldım salladım ninni söyledim uyudu. 2.5da kalktı dizimde sallayayim yok kucak yok süt hazırdı vermeye çalıştım emer uyur yok uyandı. Ağladı ağladı neyse oyun vs 5de yine uyumadı salladık carsabhta 8de kalktık kalkınca etmeye alıştığında emmek istemedi ama ağladı gelen oldu uyumuyor ne yapsak ağlıyor. Ama meyeyi açma isteme fena yok en son dedik dışarı çıkaralım şimdi arabada kucağımda uyuya kaldı. Ya bu süreç normal mi böyle mi oluyor. Yoksa kızıma eziyetmi cektieiyorum nolur süreç normal olsun ve 3 4 güne Bi düzen öpmüş olsun bana fikir verin. Ben nasıl uyutabilirim kizimi