Gozzy0307 Ben bugün gıda tadımına başlayacağım bebeğim 5 Ay 5 günlük. 3 gün kuralı ile vereceğim ama zeytinyağı damlatmam gerekir mi? Bir de evde bebek zeytinyağı yok annemdeyim. Normal zeytinyağı zarar verir mi damlatmam gerekiyorsa?
Nefeshiramm Gozzy0307 ikizlerim var 6 aylık 1.5 yaşında da kızım var 1 aylıktan beri hergün n birer tatlı kaşiği normal ama hakiki zeytin yağı veririm ek gıdaya başladık onların içine de mutlaka birer çay kaşığı zeytinyağı kıyarım
MevaninMelegi Gozzy0307 özellikle bebek için olanlara gerek yok hakiki bildiğiniz bi yerden varsa oda olur yarım çay kaşığı verseniz bile yeter zaten şuan tadım dönemi olcağı için çok fazla bi kabızlığı olmaz
Hatice_Acer Gozzy0307 bebek için olana gerek yok.diğer arkadaşlarında dediği gibi güvendiğiniz bir zeytinyağı olur👌tadimlarinda mutlaka bir miktar göz ayarı damlattim ben kesinlikle kabız olmaması açısından çok faydalı oluyor.
Gozzy0307 MevaninMelegi yani zaten tadımı çay kaşığıyla yaptırıp bi de o kadar yağ vermek saçma gelmişti bana da
Gizmokzilla Ben de koyuyorum normal zeytinyağı. 1 çay kaşığı dediğiniz şey sizin için küçük olsa bile bebeğiniz için çok fazla bir miktar ve sıvı beslenirken katıya geçiyor kabız olmaması için damlatmalısınız 🌸
Mlk026 Özel zeytinyağı almadım ben soğuk sıkım kaliteli bir zeytinyağı kullanıyorum minik bir şişe alabilirsin güvendiğin markadan