Kızlar ben yeni bir eve taşındım 2 aydır oturuyoruz. Geçen ay elektiriğim 291 TL geldi.. Ev 4. Kat ufo yakıyorum günlük 2 saat filan elektrik bana göre az geldi hatta anneme dedim çok az değil mi diye annemde bazı evler saati eski az geliyor elektrik dedi. Neyse biz ödemeyi unuttuk elektriği kesmeye geldiler elektriği kestiler keserken de bu ayın faturasını yansıttılar 6 gün önceden faturam gelmiş oldu yani. Oda 244 TL. Bende elektriği kestiler diye eşimi aradım öde diye akşamı buldu ödemesi eve çıktım baktım kombi çalışıyor buzdolabı çalışıyor bulaşık Makinası çalışıyor fırın çalışıyor. Diğer bütün odalara baktım ışık yok prizlrr çalışmıyor. Şüphelendim kaçak elektrik ar yani kestiler se mutfaktakiler niye çalışıyor. Mutfak tezgahında ki prizlrr de elektrik yok. Ama diğerlerinde var. Sonra tezgahın üstüne çıktım dolabın üstünr baktım orda kabloların orda Bi şartel daha var onu indirince buzdolabı kombi vs hepsi elektriği gitti. Açınca geri geldi. Akşam eşim geldi eve anlattım durumu içerde klima bak onu deneyelim dedik denedik klima da dolabın üstünde ki şartele bağlı. Yani şöyle söyleyeyim evin içinde iki ta tane şartel kutusu var birinde 7-8 tane düğme var birinde sadece bitane. Alt katta bitane nene var ev sahibinin annesi gittim dedim elektriğin ne kadar geldi dedi 110 TL ufosu sürekli açık onun. Anlamadım yani şimdi ev sahibine mi söyleyim tedaşı mı arayım ev sahibi nasıl tepki verir önce onlarla mı konuşayım. Bu elektiri fark ettim eğer kaçak oldugunu bile bile kullanırsa günahtır napacağımı şaşırdım. Annemde diyo ki günahları boynuna sen bu şekilde devam et ama asla çalışan eşyaların dışında başka Birşeyi kaçağa takıp kullanma üçlü çek buzdolabına bulaşık Makinasına kombiye filan da yapacak Birşey yok diyor. Kış günü sana dışarı çık evimden derse napacam 4 çocukla diyor i k i, lerim 6 aylık. Bende dedim Allah yardımcımız olur yani kuş hakkına girmekten se varsın kış günü taşınayım. Ama kaçak mı değil mi emin de olamadık diyor. Bi elektrikçi aradım birşeyler söyle ters takılmış olabilir bilmem ne dedi kesin kaçak diyemem dedi. Ama ana şartel inerse ters takılıysa bile nasıl olursa çalışır anlamadım sizce nasıl yapayım varmı bilgisi olan