Sevgili anneler kızım 4. ay atağından şükür çıktı baya zorlu geçti. Bir kaç gündürde iyiyiz.5 aylık olduk bugun. Uyku eğitimi vermek istiyorum biraz araştırdım ücretsiz uyku eğitimi veren sosyal medyadaki annelerden. Bebeğimi beyaz gürültüyle hamakta sallayarak ya da memedeyken uyutuyordum.Gündüz uykumuz çok kısa sallayarak devam ettirmeye çalışıyorum başında bekliyorum. malesef çıt olsa uyanıyor. gece uykumuz çok şükür iyi. Uyku saatlermizde düzenli sabah 7 - 8 arası uyanış gece uykusuna geçiş 20-21.00 arası. Bebeğine ağlatmadan uyku eğitimi verip başarmış annelerden yardım istiyorum. Her gittiğim yere hamak götürmek zorunda kalıyorum ya da bir yere giderken max 2 saat kalabiliyorum uykusu gelince uyuyamayınca çıldırıyor.. 1 hafta sonra başlamak istiyorum eğitime 😔