yaramaz_bocegim bence böyle doğal daha güzel görünüyor. Bende kaşlarımı hiç almadım aynı sizinki gibi ama biraz daha kavisli, iç taraflarında biraz dağınıklığı var ama takılmıyorum açık renkte oldugu için belli belirsiz duruyor. Yine de siz bilirsiniz ama böyle doğal daha güzel benim fikrim. Bu arada maşallah gözlerinizin rengine🧿 çok güzel❤️