Annelerim selam 🙋♀️ hele bir bakın buraya 🤭 bebem bugün tam 8 aylık 🎊 bir atak haftasındayız ve tüm düzenimiz şaştı kafam çok karışıyor 🤦♀️ bir kaç sorum var 🤔 sabah kaçta uyanıyor, günde kaç uyku yapıyor, kaç öğün yiyor, ve kaç defa emiyor ❓şimdi
Bizim birazcık iştahımız kapalı kahvaltımız bugün 12 ye kaldı aslında sabah 7 de uyandı. Emzirdim D vitamini ve kan ilacını verdim birde biraz burnu akıyor 20 cc falan ıhlamur içirdim araya kahvaltıyı sıkıştırsaydım yemek istemicekti biliyorum sonra 8.30 da tekrar emzirdim ve uyudu 11′ de uyandı uyanınca emzirmedim kahvaltısını yaptırdım ama önce emzirmelimiydim ? Şöyle eskiden emzirip yediriyordum yiyordu ama iştahı baya baya kapalı bu yüzden bilerek emzirmedim belki acıkır yer dedim ama yine zar zor yedirdim üstüne emzirdim 1.30 da ikinci uykusuna geçti şuan uyuyor uyumadan emdi 3′e kadar rahat uyur diye düşünüyorum uyandığında 2. Öğünü vereceğim ama önce emzirmelimiyim ? Cidden baya karıştı bizim düzen beni bir aydınlatın 😂