Fka Merhaba. Bebeğim 16 aylık iki gün önce sünnet oldu. Baticon , krem kullanıyorum ve karton bardak geçiriyorum kesip. Ama aşırı bir şişlik var kırarıklık ve kenarlarında morluk. Normal mi acaba.
nazenindildar Fka Büyük bir ihtimalle çişini yapmaya korkuyordur. Çişini yaptı mı sünnetten sonra acaba ? Benim de oğlumda olmuştu çişini yapamadığını söylemişti ondan olmuştu bizde.
Fka minikoglummmmm canım yarıdan kesiyorum. Ağız kısmı geniş yerini pipisine geçiriyorum. O şekilde bez hiç değmedi. Korkmuştum ama iyileşti