_tospikannesi Sap simplex kullanıyorduk baya fayda etti gibi oldu ama son 2 haftadır faydası yok gibi gazını onceki gibi çıkartamıyor ıkınıyor ağlıyor . Yaninda bakso damla da kullaniyoruz nafile. Sizin kullanip memnun kaldiginiz hangisi ???
Askkokuluyavrum _tospikannesi ben biogaia ve zinco kullanıyorum biraz biraz faydasını gördüm tabi 🤔🤔 ama relactaz diye bi damla varmış enzimleri parçalayan onu çok iyi diyorlar doktorunuza sorup kullanabilirsiniz bende salı gün kontrolüm var o gün sorup alicam
Deletedmom388 _tospikannesi Metsil kullandım kızıma ve çok etki etti,şimdi bıraktık bile ve gazını eskisinden çok daha rahat çıkarıyor,kıvranıp kendini sıkmıyor artık..
Bartununannesi Amerikadan bile ilac getirdim benimde oğlum cok gazlıydı. Tek çözümü biogaia ve sabsimplexi bi arada kullanmakta buldum
Orianna Ben biogaia ve sab simplexi birlikte kullanıyorum ayrıca d vitamini olarakta Bi-bac d3 veriyorum hem d vitamini hem prebiyotik çok faydasını gördüm