Kızlar çok yoruldum ne zaman geçecek bu günler ne zaman bitecek Allah aşkına ? Bitmiyor .. her ay bu ay düzelir inşallah diye dua ederek başlıyorum bir ümitle ama olmuyor. 6.ayda biter dediler , azalma bile yok. Gece gündüz uyku uyumuyor , gece defalarca uyandı uyumadı , şimdi de 6 saattir uyanık uyumuyor , uyutuyorum 5dk sonra geri uyanıyor,ıkınıp duruyor. Uykusuzluktan harap olduk , eşime hastanaye götürelim diyorum kaç defa gittik birşeyi yok diyorlar diyor. Birşeyi yoksa bu çocuk neden böyle o zaman ? Kakası var yapamıyor , gazı var çıkartamıyor. O kakayı yapmadan asla uyumuyor e yapamıyor da. Valla bittim tükendim ya var mı benden başka bu sorunları yaşayan , yok mu derdime bir çare ?..