Kızlar ben ilk hafta emziriyorken tek göğsümü ucu olmadığı için tam ememedi şimdi o göğsümden sanki süt az geliyor gibi hissediyorum diğerinden gayet iyi geliyor az gelen göğsümdeki sütü nasıl çoğaltabilirim Bir de emzirirken yutkunma sesi duymamız gerekiyor mu