SenanurMasal KIZLAR 11 GÜN OLDU DOĞUM YAPALI VE GÖBEĞİM ÇOK ÇİRKİN GÖRÜNÜYOR YIRTIKLAR BÜZÜŞTÜ KARNIM SARKTI AÇMAYA UTANIYORUM NASIL ESKİ HALİNE GETİREBİLİRİM ACABA ???
basaksahinx SenanurMasal zaman lazım abartmadan yediğinizde emzirme ile beraber vücut iyice toparlıyor kendini 3 aya toparlar
2-cocuklu-hayat SenanurMasal Henüz çok erken biraz zaman geçmesini bekleyin spor yapınca sıkılaşır ama şuan çok erken. Eğer fırsatınız oluyorsa sadece kendinizi çok yormadan yürüyüş yapabilirsiniz
elcn4139 SenanurMasal zaman falan degıl gelmiyor malesef banada daha yeni doğum yaptın derlerdi geçer derlerdi zayıfladım orası kaldı sarktı ve buruştu onunla yaşamaya alıştım 🙄🙄😂 20. Aydayız ama inş sizinki düzelir