Zsnshnky
ben doktoruma sormuştum. Tavsiye ermemisti. Ama bebeğim daha 1 aylık, belki o yüzdendir. Havada kristaller oluyormuş vs bi şeyler dedi açıkçası bebeğim cok ağlıyordu, dikkatli dinleyemedim pek. Nemden cok rahatsız olursan kaloriferin üzerine ıslak bir şey koy, rahatlatır demisyi.