Merhabalar oğlum 19,5 aylık. Gece, gündüz memede uyuyor yani meme hep ağzında. Alıştım artık 😅 emdiği yere kadar gitsin diyenlerdenim. Bırakma gibi bir niyetim yok yani. Normalde gündüzleri uyku haricinde 2 kere emiyordu ama 1 haftadır kendi kendine o 2 emmeyi bıraktı. Dışarı çıkıyoruz falan ilgisi dağıldı, aklına gelmedi. Bugün biraz dişlerden rahatsız gibi sabah meme istedi, dikkatini dağıttım. İstemedi sonra. Bu emzirmeyi azaltarak sonlandıranlar böyle ara ara istediğinde verdiniz mi, yoksa düştüğünüz sayıdan daha geri adım atmadınız mı? Bence problem yok ama kendisi karar vermişken bende destek olmak istiyorum. Ağlasa falan verebilirim gibi 😅