Minkpndam sanirim ben suremezdim ya asiri buyuk yuksek geliyor bana hele bide su istanbul trafiginde aman Allahim🤣kadın olunca insan küçük araba istiyor en azından kendi açımdan öyle. Bizde 4 yıldır falan 2.el bir hyundai tucson var o bile bana büyük geliyor özellikle dar sokaklarda, park etme vs, eski evimizin açık otoparkı vardı mesela ordan rahat çıkabiliyordum suanki yerde kapalı otopark var otopark kolon dolu ve ufak eşim bile 2 kere çıkarken sıyırdı arabayı haliyle bir türlü çıkmaya cesaret edemiyorum🤣 eşim diyor yuksek büyük arabayı kullanmak hep daha rahattır ama öyle değil valla ehliyeti alırken ilk kullanisimda bile hocayla uzun yol yaptık hyundai accent blu idi o bile çok kolay geliyordu🤣 bana böyle kia nin ufak modelleri, ne biliyim polo, micra gibi miniş arabalar lazim eşimde dağ bayır sürekli çıkmaya meraklı olduğu için hep gözü yuksek arabalarda🤣🤣🤣🤣