Hiç böyle olmazdı en fazla 3. Günde gelirdi 5 gün oldu hala tık yok en ufak akıntım bile yok göğüslerimde şişlik var ağrı yapıyor çok az kasıklarım ağrıyo psikilojim bozuldu neden olmuyorum hamile değilimdir değil mi en fazla kaç gün olmam😖😖 bu arada 3. Testimi yaptım negatif çıktı korunuyoruz zaten ama niye böyle strestli bir insanım ondan olabilir mi?