Cabalayananne 9 aylık bebeğime aile hekimliğinde kan testi yapıldı. B12 düşük cıktı. Aile hekimliğine gösteremedim daha. Alt sınır 197 diyor oğlumun 135 cıktı. Benzer durumu yasayan var mı
Cabalayananne elagozlu35 iğne değil damla mı veriyorlar? İnternette bakarken iğne yapılanlara denk geldim. Yani ası olayları bile asırı stresli geciyor
Pastoralsenfoni Cabalayananne iğneye gerek yok. Biz ocean kullandık her gün bir fıs. İki ay sonra tekrar kan vermiştik olması gerekenden çok fazla yükseldi bıraktık. Çözümü basit ama ihmal etmeyin, düzenli kullanın derim 🌸