Zeynepecrinannesi kuzum ben Travazol kullanıyorum inan pişiği en hızlı geçiren krem inanılmaz kabuk bağlayan her defasında kanayan bir pişik olmuştu bebeğim bez yüzünden bir tek o geçirdi şuan ufak bir kızarıklığına da sürüyorum 1 saate geçiriyor, eczaneden kendin alırsan 20 tl doktoruna yazdırırsan belki daha az olabilir