Patatesimm İki gündür emzirmiyorum, sağ göğsüm ağrı yapmaya başladı zaten sütüm yok gibi biseydi ama şimdi ağrı olmaya başladı ne yapman gerekiyor ne iyi geliyor bide kaç güne bu durum düzelir bilgisi olan varmı
gercektenyetooo Patatesimm bende yeni kestim sütten 2 gün üst üstte sucak duş alıp cok az az sagdım ve 2 gün sıcak su torbası koydum 2 günde gecti
KumsalAda2 Bende emzirdikten sonra ağrı yapıyor ağlıcak gibi oluyorum ama emziriyorum ona rağmen ne yapacağımı bilemedim
gercektenyetooo KumsalAda2 sizde fito krem kullanabilirsiniz doktor vermişti bana yara icin ama her emzirmede yıkayıp sonra tekrar sürün