MyDarlingSon yeniannelik_ Valla Goon çok çok memnunum. Sleepy de kullandım ilk doğdu zamanlarda 4 5 aya kadar
sb- yeniannelik_ bebeğinize göre karar vermeniz daha iyi biz sleepy kullandık inanılmaz pişik yaptı sadece prima ve goondan memnun kaldık goon kullanıyoruz☺️
Kayrabera8 Sleepy almıştık hatta birkaç paket depo etmiştik, bebeğim 24 günlük kaka da çiş de bikaç kez çıkınca Goon denedim çok çok daha iyi, o paketleri keşke almasaydık mecbur kullanacağıZ şimdi