MyDarlingSon Keşke almasaymışım keşke çeyizime almıştım hani dedi Emsan marka iyidir nee iyisi bakarmısıniz şu trncerelere ne yaptıysam olmuyo gecmiyo sizn bilginz varmı baska ne yapsam gecer bu lekeler sarılıklar tabana dogruda siyahımsı böyle çeliği. 👿👿👿
Keremikoo MyDarlingSon camasir makinesi deterjaniyla yikamayi denesiniz elde. Cifle, karbonat sirkeyle de cikmiyor mu?
_The_ANA_ MyDarlingSon Sanırım tencerelerimiz aynı. Ama bende böyle bir sorun yok 🤷♀️ 3 seneye yakındır kullanıyorum ben de
Keremikoo MyDarlingSon peki hic yemek yaktiniz mi sicakken suya yada lavaboya koyup soguttunuz mu? Oyle durumlarda tencerenin disinda boyle gecmeyen kararmalar olabiliyor.
MyDarlingSon _The_ANA_ Aynı mı bende 3 senedir kullanıyorum özenli bakıyorum anlamadım yani nereden almıştınız
_The_ANA_ MyDarlingSon Anladım. Dediğim gibi benimki hiç bu şekilde olmadı.Ama Selsil’in Pak diye bir ürünü var. Ucuz da bir şey. Onunla ovun. %100 geçecek bu görüntü Sirke mirke uğraşmayın. Benim dediğim %100 garanti
Hahahaa MyDarlingSon genelde bulaşık makinesinde hep böyle oluyor ben elde yıkıyorum o yüzden leke kalıyor yoksa birde fairyden başka diğer tabletler böyle yapıyor benimkiler o😓