[silindi] Princess1 bebeğim 3.5aylik ilk adetimi oldum bugun 6.gunum ara ara damla da olsa geliyor 2.ve 4.gun arası çok yoğundu ki benim hiç yoğun olmaz.agrisi olmadı ama,tuvalete girince gördüm 😳
Princess1 [silindi] doğum sonrası bünyemiz değişiyor demek ki aslında yazan bayanlara bakılırsa erken bile olmuşsunuz ben se 6 7 ay olmasam da endişe etmicem çünkü terken öyle olmuş hemen hemen
Princess1 AryamH demek 8 ay olmamak bile normal canım bizler de dogum sonrasi hemen oluruz sanıyorduk
[silindi] Princess1 evet bende burdaki postları okuyordum erken beklemiyordum evde de değildim hazırlıksız oldu biraz😏