gulayvsr Sezeryan olali 2 ay oldu. Sırtımda kaburga kemiklerim feci ağrıyor acı veriyor. Bele iğne yapılınca sırtta hep bir ağrı olur derdi büyüklerimiz. Bu dedikleri o mu oluyor. 24 saat ağrı çekiyorum gecici mi bu durum? 😐
Kardeleen gulayvsr Geçici mi bilmiyorum ama anestesi ekibi çok çok önemli. Umarım beceremeyene denk gelmemişsinizdir. Benim 4 ay oldu, ama hiç ağrı sızım yok ne belimde nede sırtımda. Bir doktora görünün isterseniz. Başka bir sebepten de kaynaklı olabilir.
aycavera gulayvsr benim 5 ay oldu iğne yerlerim hala acıyor. O iğnenin yerini hala hissediyorum. Çok normal.
berkinannesi_ Pembebulut27 bebeğim şuan 21 aylık eskiye göre çok çok iyiyim şükür sizde iyi olursunuz inşallah
arenismom Sezeryan sonrası benimde öyleydi 40. Güne doğru geçti şuan 4 aylığız hiçbir problemim yok çok şükür bence sizinde geçicek
Pembebulut27 Milaa07 hiç mi azalmadı ya benimki ağrı gibi de değil tutuk belim geri doğru yapamıyorum eğilip doğrulurken canım yanıyor
Pembebulut27 berkinannesi_ iyileşmenize çok sevindim inşallah benimki de geçer her sabah belim tutulmuş kalkıyorum sizinde mi öyleydi
berkinannesi_ Pembebulut27 tabi tabi yattığım yerden kalkamıyordum dayanacak gücüm kalmamıştı bir gün acile bile gitmişliğim vardı
Milaa07 Pembebulut27 aynı aynı arada sızlamalarda oluyor arada geçiyor ama o gün çok ayaktaysam kesin ağrıyor
Egtzcn gulayvsr 1 yıl olacak hala ara ara geliyor maalesef çok feci bir ağrı gerçekten 🥲 ilk aylar daha kötüydüm sonrasında biraz daha azalıyor