Kızım kahvaltıda hçbirşey yemiyor yumurta salatalık zeytin yiyordu bıraktı sadece tost istiyor bir de ayran yapıyor bikaç sucuk o kadar bir de meyvelerden sadece elma armut diperlerini ağzına atıp çıkarıyor böyle olanlar var mı siz neler yapıyorsunuz