Melekii biz bebelac ar kullanmıştık 9. Aya kadar reflümüze iyi gelmişti çok şükür reflümüz geçti bebelac iyi gelince diğer mamaları deneme fırsatımız olmadı birde biz kullanırken sma ar yoktu aptamil ar , bebelac ar , evolvia ar vardı doktorumuz tat olarak bebekler bebelac’ı daha severek içiyorlar demişti o yüzden bizde onunla başlamıştık ☺️