Sedaege Kızlar bebelac kullanıyorum ama hemen acıkıyor 2 saatte 30 ml içiyor başka marka denemeyi düşünüyorum tavsiyesi olan
Ndksdnks Sedaege sma kulana bilirsin iki saate bir zaten yemesi lazım ki bize doktor mutlaka 2 saate bir besliceksin demişti bebişin iştahı varsa bi dene 60 ml