ata241222 benim bebeklerim de prematüre doğdu canım. kusmasından korkma daha midesi ufacık belki mama fazla geliyordur, belki fazlasını çıkarıyordur, gazı olduğu için gazla beraber mamada çıkıyordur. Midesi mamaya alışma sürecindedir kusuyordur. Kusmanın çok sebebi var. Rengi sarı değilse kusmasından korkma kustuğu için rahatlayacaktır. İkizlerim 4 ay 19 günlükler hala mama yerken kusuyorlar.