2 ay 20 günlük… Yanından 1 dk ayrılsam kendini paralıyor kıpkırmızı oluyor gözlerinden yaşlar geliyor bu normal mi? kendi kendine 5 dk sessiz durduğu yok. Ha yanında olsam da ağlamaması için ya emzik ya oyalama çabaları.. bazen onlar bile fayda etmiyor. Bu normal gelmiyor bana çocukta bi sıkıntı olabilir mi?