Kızlar merhaba. Bebeğim 5.5 aylık iyice hareketlendi dönmeye de başladı yere bırakmak istiyorum ama alt katımız boş ve yerler çok soğuk. Ben çalışıyorum bakıcısı bakıyor gündüzleri ve oturma odasında oluyorlar beşiği de yatak odamız da sürekli taşıma şansımız olmadığı için park yatağı da kullanamıyorum şuan vakit geçirmesi için. Oturma odasına nasıl birşey kullansam sizce. Odam çok büyük değil oyun matı almayı düşündüm ama bir kısmı kanepelerin koltukların altında kalır öneriniz var mı ?