Bebegım 11 aylık dikkat etmemıze ragmen cok sık gribe yakalıyor ve cok ağır geçiriyor. Teyzem kızlarına her sene grip aşısı yaptırıyormus ve cok ıyı oldugunu soyledı. Bebeklerede grıp aşısı yapılırmı yada yaptıran varsa aranızda bi etkisi varmı. Bilgi verrsenız sevınırm🙏